NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 02-BG-HJ

Het kenteken 02-BG-HJ hoort bij een VOLKSWAGEN Caddy tdi 66 kw bedrijfsauto uit 2002.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 66 kW / 90 PK dieselmotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
VOLKSWAGEN
Model
Caddy tdi 66 kw
Kleur
N.v.t.
Bouwjaar
2002
Brandstof
Diesel
Classificatie
Bedrijfsauto
Carrosserie
Gesloten opbouw

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
22-11-2002
Datum eerste registratie Nederland
22-11-2002
Datum laatste tenaamstelling
24-07-2009
Niet toegankelijke milieuzones
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Utrecht
APK melddatum
17-11-2021
APK vervaldatum
23-11-2022
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
3

️ Motor & milieu

Vermogen
66 kW / 90 PK
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
1896 cc
Emissiecode
Euro 3

Maten & gewichten

Breedte
170 cm
Massa leeg
1.165 kg
Massa rijklaar
1.265 kg
Maximum toelaatbare massa
1.770 kg
Maximum massa ongeremd
500 kg
Maximum massa geremd
1.000 kg
Wielbasis
2.60 mm
Maximale laadvermogen
605 kg

🛑 Terugroepacties

Er zijn geen geregistreerde terugroepacties voor dit voertuig.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 23-11-2022
8 aandachtspunten gevonden

23-10-2019 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Achterlicht werkt niet (goed)


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Band onvoldoende profiel


Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Ruitenwisserinstallatie werkt niet


Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse


10-11-2020 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Ruitensproeierinstallatie werkt niet


17-11-2021 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #6:
APK voorbeeld afbeelding

Achterlicht werkt niet (goed)


Aandachtspunt #7:
APK voorbeeld afbeelding

Band onvoldoende profiel


Aandachtspunt #8:
APK voorbeeld afbeelding

Remverschil op 1 as te groot