NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 02-NR-TP

Het kenteken 02-NR-TP hoort bij een SUBARU Forester personenauto uit 2004.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 92 kW / 125 PK benzinemotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
SUBARU
Model
Forester
Kleur
Groen
Tweede kleur
Grijs
Bouwjaar
2004
Brandstof
Benzine
Zitplaatsen
5
Classificatie
Personenauto
Carrosserie
Stationwagen

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
30-01-2004
Datum eerste registratie Nederland
30-01-2004
Datum laatste tenaamstelling
04-04-2018
BPM
€ 7.404
APK melddatum
26-01-2022
APK vervaldatum
01-02-2023
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
4

️ Motor & milieu

Vermogen
92 kW / 125 PK
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
1994 cc
Emissiecode
Euro 3

Maten & gewichten

Massa leeg
1.350 kg
Massa rijklaar
1.450 kg
Maximum toelaatbare massa
1.880 kg
Maximum massa ongeremd
725 kg
Maximum massa geremd
1.500 kg
Wielbasis
2.530 mm

🛑 Terugroepacties

Er zijn geen geregistreerde terugroepacties voor dit voertuig.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 01-02-2023
9 aandachtspunten gevonden

20-01-2020 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Dimlicht onjuist afgesteld


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Stadslicht werkt niet (goed)


21-01-2021 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm


Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Bandenspanning niet op juiste waarde


Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd


26-01-2022 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #6:
APK voorbeeld afbeelding

Dimlicht onjuist afgesteld


Aandachtspunt #7:
APK voorbeeld afbeelding

Dimlicht onjuist afgesteld


Aandachtspunt #8:
APK voorbeeld afbeelding

Remverschil op 1 as te groot


Aandachtspunt #9:
APK voorbeeld afbeelding

Remverschil op 1 as te groot