NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 04-LK-VR

Het kenteken 04-LK-VR hoort bij een NISSAN Micra personenauto uit 2003.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 59 kW / 80 PK benzinemotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
NISSAN
Model
Micra
Kleur
Blauw
Bouwjaar
2003
Brandstof
Benzine
Zitplaatsen
5
Classificatie
Personenauto
Carrosserie
Hatchback

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
19-02-2003
Datum eerste registratie Nederland
19-02-2003
Datum laatste tenaamstelling
04-09-2015
BPM
€ 2.373
APK melddatum
04-03-2020
APK vervaldatum
21-03-2023
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
4

️ Motor & milieu

Vermogen
59 kW / 80 PK
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
1240 cc
Emissiecode
Euro 3

Maten & gewichten

Lengte
372 cm
Massa leeg
940 kg
Massa rijklaar
1.040 kg
Maximum toelaatbare massa
1.475 kg
Maximum massa ongeremd
350 kg
Maximum massa geremd
350 kg
Wielbasis
2.430 mm

🛑 Terugroepacties

Er is een terugroepactie voor dit voertuig geregistreerd.
Terugroepactie 1
Constateringsdatum

30-05-2013

Omschrijving

De bout waarmee het stuurwiel op de stuuras is gemonteerd, kan onvoldoende zijn vastgedraaid. Als gevolg daarvan kan er speling ontstaan in de verbinding van de stuurwielnaaf met de stuuras.

Gevolg

Wordt deze speling niet opgemerkt, dan zal er ten gevolge van het verder beschadigen van de stuurwielnaaf meer speling gaan optreden. In het uiterste geval kan het stuurwiel losraken. De bestuurder verliest dan de controle over het voertuig.

Herstel

De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen.

Status terugroepactie

576.454 voertuigen beïnvloed.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 21-03-2023
2 aandachtspunten gevonden

04-03-2020 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Stuurkogel te veel speling


21-03-2022 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Bandenspanning op 1 as niet gelijk