NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 07-BPD-1

Het kenteken 07-BPD-1 hoort bij een SCANIA P370 bedrijfsauto uit 2019.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 272 kW / 370 PK dieselmotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
SCANIA
Model
P370
Kleur
N.v.t.
Bouwjaar
2019
Brandstof
Diesel
Zitplaatsen
2
Classificatie
Bedrijfsauto
Carrosserie
Voertuig met haakarm

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
11-12-2019
Datum laatste tenaamstelling
11-12-2019
APK melddatum
23-11-2021
APK vervaldatum
11-12-2023
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
3

️ Motor & milieu

Vermogen
272 kW / 370 PK
Aantal cilinders
6
Cilinderinhoud
12742 cc
Emissiecode
Euro 6

Maten & gewichten

Lengte
975 cm
Breedte
255 cm
Massa leeg
16.865 kg
Massa rijklaar
16.965 kg
Maximum toelaatbare massa
37.000 kg
Wielbasis
7.10 mm
Maximale laadvermogen
20135 kg

🛑 Terugroepacties

Er zijn geen geregistreerde terugroepacties voor dit voertuig.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 11-12-2023
10 aandachtspunten gevonden

23-11-2020 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Band beschadigd


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Dimlicht onjuist afgesteld


23-11-2021 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Dimlicht onjuist afgesteld


Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Rempedaal niet stroef


Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Retroreflector (zijkant) niet juist aangebracht


Aandachtspunt #6:
APK voorbeeld afbeelding

Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht


29-11-2022 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #7:
APK voorbeeld afbeelding

Band beschadigd


Aandachtspunt #8:
APK voorbeeld afbeelding

Lijnmarkering niet volgens voorschriften


Aandachtspunt #9:
APK voorbeeld afbeelding

Stuurkogel te veel speling


Aandachtspunt #10:
APK voorbeeld afbeelding

Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling