NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 07-SVZ-5

Het kenteken 07-SVZ-5 hoort bij een CHEVROLET Spark personenauto uit 2011.
Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf € 11.426 en wordt aangedreven door een 48 kW / 65 PK lpg motor.
Dit voertuig is APK gekeurd tot 31-01-2025.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
CHEVROLET
Model
Spark
Kleur
Grijs
Bouwjaar
2011
Brandstof
LPG
Zitplaatsen
5
Classificatie
Personenauto
Carrosserie
Hatchback

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
22-12-2011
Datum laatste tenaamstelling
25-01-2019
APK melddatum
11-01-2024
APK vervaldatum
31-01-2025
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
3

️ Motor & milieu

Vermogen
48 kW / 65 PK
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
995 cc
Type gasinstallatie
Af-fabriek gasinstallatie
Emissiecode
Euro 5

Maten & gewichten

Massa leeg
929 kg
Massa rijklaar
1.029 kg
Maximum toelaatbare massa
1.367 kg
Wielbasis
2.380 mm

🛑 Terugroepacties

Er is een terugroepactie voor dit voertuig geregistreerd.
Terugroepactie 1
Constateringsdatum

26-01-2015

Omschrijving

De veer bij de motorkapveiligheidsgrendel is onvoldoende bestand tegen corrosie. Als gevolg hiervan kan de veer corroderen.

Gevolg

Het losschieten van de motorkapvergrendeling. Hierdoor kan de motorkap tijdens het rijden openslaan. Dit kan alleen gebeuren als de hoofdvergrendeling niet goed functioneert.

Herstel

De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een Erkend Reparateur. Deze zal de motorkapveiligheidsgrendel vervangen.

Status terugroepactie

223.814 voertuigen beïnvloed.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 31-01-2025
2 aandachtspunten gevonden

31-01-2023 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Remverschil op 1 as te groot