NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 09-BR-GJ

Het kenteken 09-BR-GJ hoort bij een VOLKSWAGEN Caddy sdi 51 kw bestel bedrijfsauto uit 2004.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 51 kW / 69 PK dieselmotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
VOLKSWAGEN
Model
Caddy sdi 51 kw bestel
Kleur
N.v.t.
Bouwjaar
2004
Brandstof
Diesel
Zitplaatsen
2
Classificatie
Bedrijfsauto
Carrosserie
Gesloten opbouw

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
15-10-2004
Datum eerste registratie Nederland
15-10-2004
Datum laatste tenaamstelling
22-07-2017
Niet toegankelijke milieuzones
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Utrecht
APK melddatum
26-05-2020
APK vervaldatum
26-06-2022
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
4

️ Motor & milieu

Vermogen
51 kW / 69 PK
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
1968 cc
Emissiecode
Euro 3

Maten & gewichten

Breedte
180 cm
Massa leeg
1.350 kg
Massa rijklaar
1.450 kg
Maximum toelaatbare massa
2.205 kg
Maximum massa ongeremd
675 kg
Maximum massa autonoom geremd
1400 kg
Maximum massa middenas geremd
1400 kg
Wielbasis
2.680 mm
Maximale laadvermogen
855 kg

🛑 Terugroepacties

Er zijn geen geregistreerde terugroepacties voor dit voertuig.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 26-06-2022
8 aandachtspunten gevonden

26-06-2019 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Fusee(kogel) te veel speling


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen


Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar


Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse


26-05-2020 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Fusee(kogel) te veel speling


02-06-2021 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #6:
APK voorbeeld afbeelding

Band onvoldoende profiel


Aandachtspunt #7:
APK voorbeeld afbeelding

Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname


Aandachtspunt #8:
APK voorbeeld afbeelding

Stuurkogel te veel speling