NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 10-BV-TX

Het kenteken 10-BV-TX hoort bij een VOLKSWAGEN Caddy tdi 77 kw bestel aut bedrijfsauto uit 2006.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 77 kW / 105 PK dieselmotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
VOLKSWAGEN
Model
Caddy tdi 77 kw bestel aut
Kleur
N.v.t.
Bouwjaar
2006
Brandstof
Diesel
Zitplaatsen
2
Classificatie
Bedrijfsauto
Carrosserie
Gesloten opbouw

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
19-01-2006
Datum laatste tenaamstelling
27-12-2017
BPM
€ 8.077
APK melddatum
23-04-2021
APK vervaldatum
17-05-2023
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
3

️ Motor & milieu

Vermogen
77 kW / 105 PK
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
1896 cc
Emissiecode
Euro 4

Maten & gewichten

Breedte
180 cm
Massa leeg
1.406 kg
Massa rijklaar
1.506 kg
Maximum toelaatbare massa
2.106 kg
Maximum massa ongeremd
700 kg
Maximum massa geremd
1.500 kg
Maximum massa autonoom geremd
1500 kg
Maximum massa middenas geremd
1500 kg
Wielbasis
2.680 mm
Maximale laadvermogen
500 kg

🛑 Terugroepacties

Er zijn geen geregistreerde terugroepacties voor dit voertuig.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 17-05-2023
7 aandachtspunten gevonden

23-04-2020 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Parkeerrem werkt niet op 2 wielen


Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont


Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse


23-04-2021 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Rem- of parkeerremkabel gebroken


Aandachtspunt #6:
APK voorbeeld afbeelding

Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar


28-04-2022 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #7:
APK voorbeeld afbeelding

Remverschil op 1 as te groot