NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 10-DG-GP

Het kenteken 10-DG-GP hoort bij een MITSUBISHI Carisma personenauto uit 1999.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 73 kW / 99 PK benzinemotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
MITSUBISHI
Model
Carisma
Kleur
Blauw
Bouwjaar
1999
Brandstof
Benzine
Zitplaatsen
5
Classificatie
Personenauto
Carrosserie
Sedan

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
28-07-1999
Datum laatste tenaamstelling
30-09-2009
BPM
€ 3.550
APK melddatum
10-12-2021
APK vervaldatum
10-12-2022
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
6

️ Motor & milieu

Vermogen
73 kW / 99 PK
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
1597 cc
Emissiecode
Euro 2

Maten & gewichten

Lengte
444 cm
Massa leeg
1.055 kg
Massa rijklaar
1.155 kg
Maximum toelaatbare massa
1.610 kg
Maximum massa ongeremd
575 kg
Maximum massa geremd
1.275 kg
Wielbasis
2.540 mm

🛑 Terugroepacties

Er zijn geen geregistreerde terugroepacties voor dit voertuig.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 10-12-2022
10 aandachtspunten gevonden

29-11-2019 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Band onvoldoende profiel


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Lambdawaarde wijkt af


Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Roestschade dorpel


06-12-2019 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Band onvoldoende profiel


Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Lambdawaarde wijkt af


Aandachtspunt #6:
APK voorbeeld afbeelding

Roestschade dorpel


02-12-2020 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #7:
APK voorbeeld afbeelding

Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname


Aandachtspunt #8:
APK voorbeeld afbeelding

Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht


10-12-2021 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #9:
APK voorbeeld afbeelding

Roestschade dorpel


Aandachtspunt #10:
APK voorbeeld afbeelding

Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname