NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 20-DG-ND

Het kenteken 20-DG-ND hoort bij een MITSUBISHI Lancer personenauto uit 1999.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 55 kW / 75 PK benzinemotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
MITSUBISHI
Model
Lancer
Kleur
Blauw
Bouwjaar
1999
Brandstof
Benzine
Zitplaatsen
5
Classificatie
Personenauto
Carrosserie
Sedan

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
28-07-1999
Datum laatste tenaamstelling
04-02-2021
BPM
€ 2.832
APK melddatum
04-04-2023
APK vervaldatum
04-04-2024
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
3

️ Motor & milieu

Vermogen
55 kW / 75 PK
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
1299 cc
Emissiecode
Euro 2

Maten & gewichten

Lengte
430 cm
Massa leeg
970 kg
Massa rijklaar
1.070 kg
Maximum toelaatbare massa
1.485 kg
Maximum massa ongeremd
400 kg
Maximum massa geremd
1.000 kg
Wielbasis
2.490 mm

🛑 Terugroepacties

Er is een terugroepactie voor dit voertuig geregistreerd.
Terugroepactie 1
Constateringsdatum

02-06-2021

Omschrijving

Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan, als gevolg van de hoge druk, een deel van het opblaasmechanisme losraken.

Gevolg

Indien de voorste passagiersairbag bij een frontale aanrijding wordt geactiveerd, dan biedt deze mogelijk niet de juiste bescherming.

Herstel

Voertuigeigenaren worden verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Bij de betrokken voertuigen zal de bestuurderssairbag ontsteker worden vervangen.

Status terugroepactie

238.843 voertuigen beïnvloed.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 04-04-2024
5 aandachtspunten gevonden

04-04-2023 APK Lichte voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Dim-, grootlicht werkt niet (goed)


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk


Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Remlicht werkt niet (goed)


Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname


Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm