NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 30-BDS-1

Het kenteken 30-BDS-1 hoort bij een DAF Fad cf bedrijfsauto uit 2013.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 300 kW / 408 PK dieselmotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
DAF
Model
Fad cf
Kleur
N.v.t.
Bouwjaar
2013
Brandstof
Diesel
Zitplaatsen
2
Classificatie
Bedrijfsauto
Carrosserie
Afneembare bovenbouw

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
28-11-2013
Datum laatste tenaamstelling
01-04-2014
APK melddatum
29-11-2021
APK vervaldatum
30-11-2023
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
5

️ Motor & milieu

Vermogen
300 kW / 408 PK
Aantal cilinders
6
Cilinderinhoud
12902 cc
Emissiecode
Euro 5

Maten & gewichten

Lengte
870 cm
Breedte
252 cm
Massa leeg
13.355 kg
Massa rijklaar
13.455 kg
Maximum toelaatbare massa
37.000 kg
Maximum massa ongeremd
750 kg
Maximum massa autonoom geremd
36645 kg
Maximum massa middenas geremd
24000 kg
Wielbasis
6.420 mm
Maximale laadvermogen
23645 kg

🛑 Terugroepacties

Er zijn geen geregistreerde terugroepacties voor dit voertuig.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 30-11-2023
9 aandachtspunten gevonden

20-11-2020 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Band beschadigd


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm


29-11-2021 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Luchtlekkage reminrichting


25-11-2022 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Band beschadigd


Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Dimlicht onjuist afgesteld


Aandachtspunt #6:
APK voorbeeld afbeelding

Remverschil op 1 as te groot


Aandachtspunt #7:
APK voorbeeld afbeelding

Richtingaanwijzers niet van gelijke grootte/sterkte/kleur


Aandachtspunt #8:
APK voorbeeld afbeelding

Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm


Aandachtspunt #9:
APK voorbeeld afbeelding

Stuurkogel te veel speling