NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: 50-BDX-1

Het kenteken 50-BDX-1 hoort bij een MAN Tgs bedrijfsauto uit 2014.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 324 kW / 441 PK dieselmotor.
Dit voertuig is APK gekeurd tot 08-06-2024.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
MAN
Model
Tgs
Kleur
N.v.t.
Bouwjaar
2014
Brandstof
Diesel
Zitplaatsen
2
Classificatie
Bedrijfsauto
Carrosserie
Opleggertrekker

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
05-06-2014
Datum laatste tenaamstelling
05-06-2014
APK melddatum
22-04-2022
APK vervaldatum
08-06-2024
WAM verzekerd
Ja
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
3

️ Motor & milieu

Vermogen
324 kW / 441 PK
Aantal cilinders
6
Cilinderinhoud
12419 cc
Emissiecode
Euro 6

Maten & gewichten

Lengte
598 cm
Breedte
250 cm
Massa leeg
6.723 kg
Massa rijklaar
6.823 kg
Maximum toelaatbare massa
18.600 kg
Maximum massa oplegger geremd
43277 kg
Wielbasis
3.60 mm

🛑 Terugroepacties

Er zijn geen geregistreerde terugroepacties voor dit voertuig.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 08-06-2024
11 aandachtspunten gevonden

17-05-2021 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Band onvoldoende profiel


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Mistlicht voor niet volgens voorschriften


Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Remlicht werkt niet (goed)


Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Richtingaanwijzers, lichtoppervlak >25% afgenomen


22-04-2022 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Achterlicht werkt niet (goed)


Aandachtspunt #6:
APK voorbeeld afbeelding

Dim-, grootlicht werkt niet (goed)


Aandachtspunt #7:
APK voorbeeld afbeelding

Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan


Aandachtspunt #8:
APK voorbeeld afbeelding

Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm


11-04-2023 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #9:
APK voorbeeld afbeelding

Band onvoldoende profiel


Aandachtspunt #10:
APK voorbeeld afbeelding

Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot


Aandachtspunt #11:
APK voorbeeld afbeelding

Stuurkogel te veel speling