NL
Auto Snel een checken Vind alles over een voertuig binnen 10 seconden
NL

✔ Kenteken check: BB-JR-09

Het kenteken BB-JR-09 hoort bij een VOLVO Fl611 bedrijfsauto uit 1994.
Dit voertuig wordt aangedreven door een 132 kW / 179 PK dieselmotor.
Dit voertuig is NIET APK gekeurd.

Merk logo       

📋 Basiskenmerken

Merk
VOLVO
Model
Fl611
Kleur
N.v.t.
Bouwjaar
1994
Brandstof
Diesel
Zitplaatsen
9
Classificatie
Bedrijfsauto
Carrosserie
Gesloten opbouw

📊 Meer info opvragen

Vraag meer gegevens op en krijg direct inzicht in:

📁 Registratie

Datum eerste toelating
15-08-1994
Datum laatste tenaamstelling
28-02-2021
Niet toegankelijke milieuzones
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Utrecht
APK melddatum
04-08-2022
APK vervaldatum
30-08-2023
WAM verzekerd
Nee
Aantal keer opgezocht op Kentekentje.nl
3

️ Motor & milieu

Vermogen
132 kW / 179 PK
Aantal cilinders
6
Cilinderinhoud
6000 cc
Emissiecode
Euro 2

Maten & gewichten

Lengte
1035 cm
Breedte
250 cm
Massa leeg
8.770 kg
Massa rijklaar
8.870 kg
Maximum toelaatbare massa
11.000 kg
Wielbasis
5.80 mm
Maximale laadvermogen
2230 kg

🛑 Terugroepacties

Er zijn geen geregistreerde terugroepacties voor dit voertuig.

🔧 APK historie

Dit voertuig is apk gekeurd tot 30-08-2023
10 aandachtspunten gevonden

26-08-2021 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #1:
APK voorbeeld afbeelding

Accu ondeugdelijk bevestigd


Aandachtspunt #2:
APK voorbeeld afbeelding

Band beschadigd


Aandachtspunt #3:
APK voorbeeld afbeelding

Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging


Aandachtspunt #4:
APK voorbeeld afbeelding

Fusee(kogel) te veel speling


Aandachtspunt #5:
APK voorbeeld afbeelding

Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen


Aandachtspunt #6:
APK voorbeeld afbeelding

Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname


Aandachtspunt #7:
APK voorbeeld afbeelding

Ruitensproeierinstallatie werkt niet goed


04-08-2022 APK Zware voertuigen

Aandachtspunt #8:
APK voorbeeld afbeelding

Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen


Aandachtspunt #9:
APK voorbeeld afbeelding

Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname


Aandachtspunt #10:
APK voorbeeld afbeelding

Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm